Πέμπτη, 14 Δεκεμβρίου 2017
Οργάνωση τμημάτων
Minimize
  • Στην Άνοδο η προετοιμασία στηρίζεται κυρίως στη Δύναμη της Ομάδας και τα πλεονεκτήματα της.
  • Καλύπτουμε όλα τα μαθήματα που εξετάζονται σε Πανελλαδικό επίπεδο.
  • Διδάσκουμε ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο.
  • Βασικό συστατικό και προσπάθεια μας είναι η δημιουργία ολιγομελών-ομοιογενών τμημάτων για να έχουμε τη μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα.
  • Έτσι στο φροντιστήριο μας λειτουργούν  τμήματα
    • Έως 5 άτομα
    • 6-10 άτομα
  • Δεν πιστεύουμε στην εξατομικευμένη διδασκαλία-ιδιαίτερο μάθημα, που αφορά τους πάρα πολύ καλούς μαθητές η τους μαθητές που έχουν μεγάλες αδυναμίες και δεν μπορούν να ενταχθούν και να κερδίσουν από την ομάδα.
  • Συνήθως ιδιαίτερα μαθήματα γίνονται για να καλύψουμε κάποιες ανάγκες που προκύπτουν, για να ενταχθεί ο μαθητής στην ομάδα που του ταιριάζει ,η για να συμπληρώσουμε κάποια κενά που ενδεχόμενα υπάρχουν.
  • Φυσικά αν ο μαθητής ζητήσει να κάνει μόνος του μάθημα μπορεί να καλυφθεί σε οποιοδήποτε μάθημα αυτός επιθυμεί.

Τάξεις –Εκπαιδευτικοί στόχοι

  • Γυμνάσιο
    • Στόχος είναι η απόκτηση ευχέρειας στις πράξεις, στα θετικά μαθήματα και η ευχέρεια στη χρήση της γλώσσας για τα θεωρητικά μαθήματα ενώ παράλληλα επιδιώκεται η εξοικείωση με το διαγώνισμα και η απόκτηση εμπειριών και αυτοπεποίθησης.
  • Α΄Λυκείου
    • Νέο περιβάλλον, νέες απαιτήσεις
    • Τάξη υποδομής. Δημιουργούμε τις βάσεις.
    • Μαθαίνουμε πως να μαθαίνουμε.
    • Στόχος η απόκτηση ευχέρειας στις πράξεις και στο χειρισμό της γλώσσας.
    • Εξοικείωση με την γραπτή δοκιμασία για την απόκτηση αυτοπεποίθησης και για να μάθουμε να γράφουμε.
    • Ανάπτυξη της συνθετικής ικανότητας και του συνδυασμού διαφορετικών ενοτήτων.
  • Β΄Λυκείου
    • Οι απαιτήσεις αυξάνουν. Αρχίζει ο διετής κύκλος προετοιμασίας για τις εξετάσεις της μίας και καθοριστικής φοράς.
    • Συνεχίζεται η δημιουργία υποδομής και η άσκηση στη γραπτή δοκιμασία.
    • Στοχεύουμε στην απόκτηση εμπειρίας και αυτοπεποίθησης αλλά και της διατήρησης της απαραίτητης φρεσκάδας για την επόμενη καθοριστική χρονιά.
    • Ανάπτυξη της συνθετικής ικανότητας και του συνδυασμού διαφορετικών ενοτήτων.
    • Μαθαίνουμε να δεχόμαστε μεγάλο όγκο νέων πληροφοριών από διαφορετικές ενότητες και μαθήματα.
    • Μαθαίνουμε να διαχειριζόμαστε τον χρόνο μας και να τον κατανέμουμε με βάση τις υποχρεώσεις μας.
    • Ενημέρωση για τον τρόπο πρόσβασης στο Πανεπιστήμιο.
  • Γ΄ Λυκείου
  • Η καθοριστική χρονιά έφτασε. Όλα τα προηγούμενα εφαρμόζονται και αυτή την χρονιά.
  • Αρχίζουμε έγκαιρα την προετοιμασία μας για την καλύτερη εμπέδωση της ύλης και την μεγαλύτερη δυνατότητα εξάσκησης.
  • Επιμένουμε στην γραπτή δοκιμασία για να μαθαίνουμε από τα λάθη μας και να εξοικειωνόμαστε με τις συνθήκες των πανελλαδικών εξετάσεων.
  • Μαθαίνουμε να δεχόμαστε μεγάλο όγκο νέων πληροφοριών από διαφορετικές ενότητες και μαθήματα
  • Ανάπτυξη της συνθετικής ικανότητας και του συνδυασμού διαφορετικών ενοτήτων.
  • Συμμετέχουμε στα επαναληπτικά θέματα της ΟΕΦΕ και οι μαθητές κάνουν την τελική τους πρόβα λίγο πριν την ολοκλήρωση της προσπάθειας τους.
  • Συζητάμε και στηρίζουμε τους μαθητές μας όπου μας χρειάζονται.
  • Είμαστε σε συνεχή επικοινωνία με τις οικογένειες τους.
  • Εφαρμόζουμε προγράμματα επαγγελματικού προσανατολισμού.